Promocja Gminy Bardo na IX Międzynarodowych Targach Turystycznych we Wrocławiu 2017
W dniach 24 – 26 lutego br. Gmina Bardo wzięła udział w kolejnej IX już edycji Międzynarodowych Targów Turystycznych we Wrocławiu. Oprócz naszej Gminy wzięło w nich udział jeszcze 115 innych wystawców. Na wspólnym stoisku razem z Revitalizace Kuks promowano największe atrakcje turystyczne obu partnerów.
Udział w Targach Turystycznych we Wrocławiu jest jednym z działań projektu pn. „Marketing bez granic”, realizowanego przez Gminę Bardo i stowarzyszenie Revitalizace KUKS o.p.s. z Czech współfinansowany ze środków Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego w ramach Programu Interreg V-A Republika Czeska – Polska 2014-2020. Głównym celem mikroprojektu jest poznanie mentalności i motywacji Polaków i Czechów do odwiedzenia drugiej strony granicy. Skuteczna kampania marketingowa ma zachęcić większą liczbę turystów z Polski i Czech do przyjazdu do Barda i Kuksu oraz zwiększyć ruch turystyczny w obszarze pogranicza polsko-czeskiego. Stoisko odwiedzili: Burmistrz Miasta i Gminy Bardo Krzysztof Żegański, który stawia na rozwój Gminy Bardo również poprzez promocję jej największych atrakcji oraz Radna Wojewódzka Grażyna Cal.
W ramach tego wydarzenia mogliśmy się zaprezentować w nowych ubraniach promocyjnych wytworzonych w ramach realizowanego projektu. Ponadto dla wzmocnienia transgranicznej współpracy Barda i Kuksu w najbliższym okresie zostaną przygotowane gadżety i materiały promocyjne, takie jak: kubki, magnesy, długopisy, koszulki, pocztówki, zdjęcia lotnicze oraz folder promocyjny i mini mapki – które będą rozpowszechniane po obu stronach granicy.
Dziękujemy serdecznie wszystkim za odwiedzenie naszego stoiska i zapraszamy ponownie w marcu na Targi do Hradca Kralove – kolejnym mieście, gdzie Gmina Bardo i Revitalizace Kuks wspólnie będą promować rozwój transgranicznego ruchu turystycznego w ramach projektu „Marketing bez granic”.
Fundusz Mikroprojektów w Euroregionie Glacensis
Projekt współfinansowany ze środków Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego
realizowanego z Programu Współpracy Transgranicznej
Interreg V-A Republika Czeska – Polska 2014-2020 oraz budżetu państwa
za pośrednictwem Euroregionu Glacensis „Przekraczamy granice”
„Marketing bez granic”